Díszítő szakkör - Karácsonyi szünet

Ebben az évben már nem megyek a szakkörbe. Megtartottuk az utolsó összejövetelt. Volt sok finomság, jó hangulat. Egyik kedves tagunknak köszönhetően egy karácsonyi verset is meghallgathattunk.
Nagyon meghatott, és szomorú is voltam, mert legközelebb februárban találkozunk.

A szakkör vezetőjétől kaptunk egy csodás ajándékot. Legalább lesz mit varrni februárig. :)



Hófehér vászon, fehér fonal és egy gyönyörű minta. Tűpárna lesz belőle. Pont jókor jön. Eddig egy régi szivarkás dobozban tartottam a tűket, használat közben meg mindenhova beleszúrtam, ami épp a közelben volt.... :)
Méltó helyük lesz. Amint elkészültem vele, fotózok is.

A fent említett karácsonyi verset megosztom veletek, melengesse szíveteket, úgy ahogyan nekem.
(Sajnos a szerzője számomra ismeretlen, de utólag majd kiderítem)


Karácsony Szenteste

Karácsony szent estén,
A rosszat feledjük,
Lelki tisztasággal
Együtt ünnepeljük.
Harangzúgás hallik
Angyali énekkel,
Égi magasságban
Ragyogó fényekkel.
Csillagos hópelyhek
Leszállnak a földre,
Isteni kisdednek
Megszületésére.
Csilingel a csengő,
Harangok kondulnak,
A mi templomunkban
Gyertyák fénye gyullad.
Imára borul ma
Itt bent is a lélek,
Békesség, Szeretet
Kísérje a népet.


Áldott, Békés Karácsonyt Kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi utózönge - pótlás

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Egy farmernadrág új élete, újrahasznos, kötött szoknya