Horgolás - Királykék büszkeségem

Ma azt a munkát mutatom meg, amire igazán büszke vagyok.
Nem csak azért mert, harmadik helyezett lett a helyi kézimunka versenyen, hanem azért is, mert próbára tett.
Szeretem a kihívásokat, az aprólékos, molyolós munkákat. :)
Régóta szerettem volna belevágni valami komolyabb, nagyobb szabású projektbe. Kerestem egy olyan ruhadarabot, amiről tudtam szívesen hordanám. Szempont volt az is, hogy pamut fonalra írt darab legyen, mert szeretem a természetes anyagokat.
Így találtam rá a Drops egyik mintájára, ami Aphrodite néven fut.
Itt megtalálható a leírás: 

Tetszett a fazon, egyszerű a leírás, sok méretre megírták. 
Idő közben a helyi kézimunka boltban akciót hirdettek: az Anchor egyik fonala, a gyönyörű királykék Style Creativa Fino kifutó termék lett, ebből a színből az utolsó darabokat árulták. Lecsaptam a fényes, 100% pamut gombócokra. :) Ekkor mondták az eladó hölgyek, hogy ősszel kézimunka verseny lesz, bátorítottak, hogy próbáljam meg. Azt gondoltam nem vagyok elég profi egy versenyhez, nem törődtem vele. 
Valamikor a nyáron elkezdtem horgolni a felsőt. Küzdöttem vele rendesen, mert a Drops fazon próbababára készült, át kellett alakítani itt-ott (mellben csak az XL-es volt jó, derékban az S-es, de a szemszám nem stimmelt...). Volt amikor sokat dolgoztam vele, volt, hogy hetekre félretettem.
Augusztusban pedig eldöntöttem, hogy befejezem és leadom a versenyre, aminek szeptemberben volt a határideje.
Hát éppen az utolsó napra készült el, mert előtte a gyerkőcök betegek voltak, nem tudtam dolgozni rajta.

Ő az:

Nagyon tetszett hátul a lapockák közti rész. Oldalt hasíték van, ami gombbal záródik.


Mell alatt egy selyemszalaggal díszítettem

Ez volt az első alkalom, hogy kézimunka versenyen vettem részt. Hatalmas meglepetés volt, hogy helyezést értem el. :) Ezen felső horgolása közben megtanultam egy új technikát is, következő alkalommal erről is mesélek.

Összefoglalva:
Fonal: Anchor Style Creativa Fino
Mennyiség: 8 gombóc
Tű: 3,5  mm
Leírás: Drops Design

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Karácsonyi utózönge - pótlás

Körmellény horgolás - kislány méret