Horgolt vagy kötött - Kötött vagy horgolt?

A cica sapkák nagyon népszerűek. Készítettem horgoltat és kötöttet is mostanában.
A horgolt egy igazán lányos darab lett. A tulajdonosa is egy igazán csajos hároméves. Rózsaszín és lila, egy kis helyes masnival. Sokat gondolkoztam azon, hogy készítsek-e arcot a cicának, de úgy éreztem a kevesebb több. A megkötőjét kézzel fontam, vékonyabb lett mint amiket ezekhez a sapikhoz szoktak készíteni. Nem szeretem a túl vastag megkötőt, azok zavarják a gyerkőcöket, vagy meg sem lehet rendesen kötni. A minta alapja egy Hello Kitty sapi volt, de át kellett kicsit alakítanom. A megrendelő kérte, hogy a tarkója ne legyen kint a gyerkőcnek, ezért oda horgoltam pár extra sort, és a fülvédő is szélesebb lett.

Persze neki még nagy, de látni akartam felvéve :D

Fonal: Drops Paris és Catania Grande
Tű: 3,5 mm (szorosan kellett horgolnom)
Minta: Hello Kitty

A másik, amit megmutatok, a lánykámnak készült. Bár műszálas a fonal, de nagyon puha. Nem tartós viseletre terveztem, csak, hogy legyen mit ráadni míg autóból ki - be szállunk, vagy kifutunk a postáshoz. Hordozáshoz, sétához megkötőset kell ráadni, hogy ne forogjon körbe a buksiján, és ne tépje le magáról. :D
Nagyon egyszerű, körben kötéssel készült, a tetején pedig összehorgoltam. Az aljára egy kis passzé került. Varrtam rá egy kis szalagból kötött masnit. Andi barátnőm javaslatára villa segítségével készítettem a masnit. (sok videó, útmutató van a neten hogyan kell)
Végre kipróbálhattam a vadonat új Knit Pro karbonz tűket. :)



Nem hagyta magát a kisasszony fotózni, letépte a sapit egy pillanat alatt :D

Fonal: Red Heart Lisa
Tű: 4,5 mm körkötőtű
Minta: saját ötlet

A sapka készítést nem lehet megunni, és egy lánynak egy sapka nem elég. ;)

És ti melyiket szeretitek jobban a kötött vagy horgolt holmit viselni? Melyiket szeretitek jobban készíteni?
Horgolni valahogy jobban szeretek, de a kötött holmikat szívesebben viselem. Ideje hát a kötés terén is fejlődni. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi utózönge - pótlás

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Egy farmernadrág új élete, újrahasznos, kötött szoknya