Karácsonyi utózönge - pótlás

Csodásan telt a Karácsony. Együtt sütöttünk, főztünk, díszítettünk, táncoltunk.
Örültem, hogy intenzív családi együttlét következett, és bár a tűket nem tettem le, de internet elé már jóval kevesebbet ültem.
Éppen ezért nem volt alkalmam megmutatni az elkészült angyalkámat, amit még előtte kezdtem horgolni.
Sok benne a munka, és még így sem vagyok teljesen elégedett vele, de azért nem rossz.
A mintát egy orosz oldalon talált kép adta. Próbáltam utánozni, hellyel-közzel sikerült is.
Legközelebb korrigálok rajta, biztosan jövőre is készül belőle, és lehet majd rendelni is. :)



A keményítés ismét cukorral történt, 100% pamut horgoló fonal és 0,6 mm-es tű.

Készítettem egy újabb hópelyhet is. Ezeket nem lehet megunni. :D
Fonal és tű ugyanaz mint az angyalnál.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Körmellény horgolás - kislány méret