UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Megosztok veletek egy-két vicces kifejezést, amit angolul használnak az olyan "fonalbolondok", mint én. :)
A ami ilyen kifejezés a címben is szereplő UFO, ami az UnFinished Object rövidítése, azaz: befejezetlen munka. Általában ezek olyan darabok, amit valamiért az ember sokszor félre tesz, hátrébb sorol, mert nem jut rá idő, vagy mert akad valami fontosabb elkészíteni való. Nekem is akad ilyen, ezt mutatom most meg.
Még novemberben kezdtem el, úgy terveztem Mikulásra elkészül, de betegek voltak a lurkók, addig pihentek a tűk. Utána karácsonyi készülődés, díszek készítése volt, hátrébb soroltam, múlt héten ismét betegek voltak, félbe maradt 2 angyalkám, azokat kéne SOS befejezni...

Amigurumit és játékokat még nem igazán készítettem eddig. Az oka egyszerű, a fiam nagyon pasis, egészen pici kora óta autók, vonatok vonzzák. :) Mióta megszületett a lányunk azóta tudom, hogy el kell jöjjön az ideje pár csajos játék horgolásának, de az első mégsem neki készül.
A fiam megkért horgoljak neki egy Miniont. Ami azért is érdekes, mert sosem látta az animációkat, csak az üzletekben a sok Minionos promóciós terméket. Kérdezgette mik ezek, és egyszer mutattam neki egy kisfilmet a youtube-on. Azóta a kedvence lett a Banana song. :) Valamint a telefonomon játszott pár hétig a Minion Rush játékkal. (Sajnos sok indulatot szült, és annyira zombi lett tőle, hogy azóta töröltem a készülékről.)
Azt gondolom, egy 3,5 évesnek még túl korai lenne ezt a történetet megismerni (A Gru-t, illetve az új Minions filmeket). Egyrészt azért, mert a legtöbb poén inkább felnőtteknek, vagy fiatal felnőtteknek szól, másrészt még kialakulóban van benne a jó és rossz fogalma. Megzavarná, hogy ebben a történetben a gonosz is lehet jó, van aki megjavul, elromlik, és sokszor más kárán nevetnek. Azonban a figurát megkedvelte furcsasága, bohóckodásai miatt, így eldöntöttem teljesítem a kérését. :)
Felkutattam a kedvenc oldalamat (Ravelry), hogy leírást keressek, de sajnos egyik sem volt az igazi. Volt néhány jónak tűnő darab, de azok fizetősek voltak.
Végül választottam egy ingyenes mintát, amit alapul vettem, de azóta már át kellett alakítanom pár helyen. Jelenleg ilyen állapotban van.

A törzs, a nadrág, szemüveg és látszódnak a karjai
Volt haja is, amit a leírás alapján készítettem, de az első alkalommal, mikor T a kezébe vette kihúzkodta.... nem tűnt strapabírónak. :D Van rá jobb ötletem. A kivitelezésről majd a végén fogok beszámolni.
Igazából már nem sok munka lenne vele, illene már befejezni....
Megpróbálom 24-ig, hátha még be tudom csempészni a fa alá. :)
Remélem hamarosan megoszthatom veletek is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi utózönge - pótlás

Körmellény horgolás - kislány méret