Ami késik nem jön időben - Minion horgolás 2. rész

Elkészült az első figurám! :) Írhatnám, hogy amigurumi, de az a helyzet, hogy azért ahhoz túl nagy. Az ünnepek alatt sikerült a családdal sokat együtt lenni, ezért nem szántam időt a kézimunkára.
Így az új évben fejeztem be a Miniont, amit fiamnak ígértem.
Igyekeztem vele, mert 31-én magához szorította a félkész darabot és azt mondta: 
"Alig várom, hogy ezzel alhassak!" :)
Majd elolvadtam. Nagyon édes volt, de meg is lepődtem, mert sosem használt alváshoz "kísérőket". Sem cumit, sem plüssöket, babákat. Lehet, hogy azért, mert együtt alszunk, de az előző év már egy kicsit az elválásról is szólt. 
Megszületett a testvére, kevesebb a hely az ágyban, délutánonként már nem aludtam vele, szeptemberben elkezdődött az ovi...
Remélem ez az új "kispajtás" átsegíti őt a szeparációs szorongáson. Most már a kiságyban alszik, de az oda van tolva a mi ágyunkhoz, és gyakran előfordul, hogy megkér had bújjon az én takaróm alá. Ilyenkor lassan óvatosan felkúszik a mi ágyunkra, éppen csak egy kicsit, hogy azt érezze velem alszik. :)
Igyekeztem eleget tenni a kérésének, de nem lett tökéletes. Nem színhelyes, mert itthon talált maradék fonalakból készült, és nem volt sötétebb kékem a nadrághoz, és szürke sem a szemüveghez.
De a szeme kidudorodik, a szemüveg és a nadrág levehető. :)
Eléggé nagy lett, 25 cm (+5 cm a haja)


Fonal: Red Heart Lisa
Tű: 2,5 mm horgolótű
Minta: http://www.ravelry.com/patterns/library/despicable-me-minion-2

Még van mit csinosítani rajta. A gyerkőcök figyelnek a részletekre. Fiam megjegyezte, hogy nincs a nadrágon elöl a zseb, amin egy betűnek kéne lenni. :) Ezen kívül nem tetszik neki, hogy varrtam rá felső szemhéjat.... :D
Nektek hogy tetszik? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi utózönge - pótlás

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Körmellény horgolás - kislány méret