Visszatérés, gyógyír a léleknek

Nem, nem tűntem el, és nem hagyom abba a blogot. :)
Jó nekem, hogy leírhatom a gondolataimat, és munkáimat megőrizhetem hosszú időre.
Hallgatásom oka családi...
Sok minden történt velünk az elmúlt hetekben, sokszor napokig, vagy 1 hétig is pihentek a tűk. Vagy azért mert a karjaimban két gyerkőc is megbújt, vagy mert nem láttam a könnyeimtől.
Óriási változás történt az életünkben. Kiderült, hogy egy évek óta várt esemény elmarad. Egy álmom, amit hosszú ideje dédelgetek valószínűleg sosem valósul meg.
Nehéz dolog ezt elfogadni, elengedni egy álmot, vágyat. Megviselt amikor szembesültem ezzel a ténnyel, megviselte az egész családot.
Közös vágyunk volt, még a legkisebb is megérezte, hogy valamit elveszítettünk, valamit elvettek tőlünk. Meg kellett gyászolnunk, el kellett engednünk. Az érzelmi hullámvölgy természetesen magával hozta a fizikai formában megjelenő betegségeket is.
A gyerkőcök átestek a bárányhimlőn, sokat voltunk együtt, otthon.

Amikor már érzelmileg túl voltam a nehezén lopott pillanatokban ismét előkerültek a tűk, néha horgoltam, de többnyire hímeztem. A varrás nagyobb odafigyelést igényel, nem lehet közben bambulni, jól esett, hogy elterelte a gondolataimat.

A Díszítőművész Szakkörbe több alkalommal is ellátogattam, segítette a gyógyulást a közösség ereje.
Ezalatt sok újdonságot is tanultam. Ilyen pl a körmön fonás. Ilonka néni először két különböző színű fonallal mutatta meg, így könnyebb elsajátítani.


Ilyen fonattal fogom díszíteni a tűpárna szélét, két fehér fonalból
Nagyon egyszerű, haladós munka, szerintem sokkal gyorsabb, mint a horgolt zsinór.
Tovább haladtam a hímzett mintakendőmmel is, és készült néhány horgolt darab, hamarosan azokat is bemutatom.

Ez az igazi gyógyír a léleknek: kezeim munkája, az alkotás öröme, és mindig tanulni valami újat, hogy büszke lehessek magamra! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Karácsonyi utózönge - pótlás

Körmellény horgolás - kislány méret