Kötés - Új közösség

Mióta rájöttem milyen fontos az ember életében a közösség, a valahova tartozás érzése, azóta tudatosan keresem a lehetőségeket. Most is összekapcsoltam két igényemet, az új ismeret, készség tanulásának lehetőségét a közösségi élettel.
Már jó ideje szerettem volna fejlődni a kötés terén. Úgy döntöttem Erdei Gyöngyvér segítségét veszem igénybe. Már régóta figyelem közösségformáló tevékenységét, és nagyon megtetszett amit képvisel. A Kössünk Lányok oldalon sok hasznos információ van a kötéshez. Több különböző eseményt is szervez rendszeresen, mind a kötés köré szerveződik. Úgy döntöttem ellátogatok az egyikre, a csütörtöki tanszobát választottam.
Azért ezt, mert itt korlátozott a létszám, több időt tud szánni Gyöngyvér egy-egy résztvevőre, éééés milyen jól döntöttem! :)
Frenetikus élmény volt!
Olyan érzés volt, mintha felkapcsolták volna a villanyt a fejemben. :)
Igazából úgy jöttem haza, hogy semmit sem kötöttem, mert átbeszéltük az alapokat, és kötöttem, bontottam, kötöttem, bontottam.... :D. Mégis rengeteg dolgot tanultam. Úton hazafelé kötöttem, utána pedig még három napig. :) Azt akartam bevésődjön az, amit ott akkor csütörtökön kaptam.
Olyan volt, mintha Gyöngyvér adott volna nekem egy másik szemüveget, amivel nézni kell a kötést. :)
Minden letisztult, és érthetővé vált. Nagyon izgatott lettem, hogy ráéreztem végre a logikájára.
Bele is kezdtem egy kislány poncsóba, rögtön csipkemintával indítottam. :D
Egyelőre csak egy gombóc fonal van benne, a Facebook csoportban azt javasolják kössek hozzá még eggyel.



Fonal: Catania kellemes almazöld színben
Tű: 4 mm
Minta: Rombuszmintás poncsó
Körben készült a hagyományos poncsó formájától eltérően csak 2 raglán vonallal.


Nagyon rákaptam az ízére, már készül a következő ruhadarab :)
Kicsit szorosan kötök, még ezen finomítanom kell.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi utózönge - pótlás

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Körmellény horgolás - kislány méret